16/6

Från och med idag ska jag börja blogga mer.
Tack smultrone.blogg.se för den nya designen. :)
Idag dressyrade jag på banan barbacka.
Red fram runt åkern i alla gångarter med Lina. Rejsade lte i galoppen också ;).
Sen red jag runt lite i paddocken, gick okej, krävde inte så mycket utav henne.
Sen skulle jag fota Linas ponny Andora som är till salu.
Blev grymt bra bilder, kanske lägger upp nån här senare! :D
Men sen så red jag mer på kajsa, mer seriöst. Gick bra!
Har haft problem men att få till formen i galoppen, men med linas underbara hjälp gick det idag!
Jag fick kämpa mycket, och svårt var det, men det gick!!! Det kanske låter som om jag är värsta nybörjaren, men har haft så mycket problem i galoppen så jag blir så glad nu när jag vet hur jag ska göra! :) <3
Imorgon så ska jag och Lina ha putsdag om det är fint väder. Då ska vi putsa allt!
Sen så ska vi duscha hästarna, även det om det är fint väder.
Och sen rida ut i skritt o trav i 40 min. :) <3
Puss.
Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0