18/6

Hejhej!
Han knappt skriva igår, skulle iväg och ha filmkväll med bästavän, och det var inte menıngen att jag skulle
sova där men det blev så, haha. Kom nyss hem iaf.
Igår red jag och lina först på åkern. Skritt, trav + galopp. Red barbacka ;)
Körde litet halt - trav - halt övn då och då. Gick bra.
Sen rejsade vi på åkern! :D
Fast inte lika fort som vi har gjort förr, för jag hade ingen sadel, och lina red utan skor,
så då slog hon i gräset på kanten av stigen.
Sen red vi på banan, dressyrade lite lätt. ( jag tog av mig skorna när jag kom till banan. )
Skritt och trav gick det bra, som vanligt. Och i galoppen gick det helt okej, framsteg!
Sen duschade vi hästarna. Jag hade på massa skimmelshampo på kajsa, så nu är hon VIT och svart igen!
Fast jag blev nästan mer blött än henne, hahaha, råka skvätta asmycke!
Vi ställde oss i solen och lät hästarna beta medans dom torkade. mysigt.
Sen gick vi runt ängen för att leta efter linas mobil som flugit ut hennes ficka när hon red :/
Vi hittade den inte. :(
När jag kom hem så duschade jag, och fixade mig för att sedan stressa iväg till elin. hehehe.
Jag och lina skulle ju ha putsat allt men vi orkade verkligen inte! vi får ha puts dag då hästarna får vila nästan ggn!
Min fina ponuhest. :b
Jag och Kajsa i agusti -09!
Förhoppningsvis kommer det nya bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0