22/6

Jag har fått en ny data. En söt liten bärbar! :D <3
Tack mom and dad! :D


Idag var det träning, kajsa var på bitch humör. Hoppade olika linjer och så, och hon vägrade ibland även fast än jag kom rätt! o:
aja.. det blir så ibland. När hon väl hoppade så var det jätte fint!
Vi avslutade med att hoppa en bank från olika håll. det var fett läskigt, för om man gör ett ända fel så går man typ omkull! creeeeeeeeepy!
när vi galopperade upp för att sedan hoppa ner, skrek jag till. Skräck blandad förtjustning. hahaha. :) <3



adbgadb
Kajsa och jag höst -08. Då jag skötte henne på ridskolan! :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är bilden från hemmalokalen :)?

2010-06-23 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0