28/6

Igår red jag ut med malin och lina. Hoppade lite stockar, och red på en stig med mycket steniga områden så hästarna fick hålla koll på vart dom gick. Kajsa snubblade på typ alla stenar hon såg! hahaha. Så klantig.
Men hon var jätte duktigt. Rejsade lite med Lina på en fin och jämn stig i skogen. :)


Red samma runda idag, fast bara med lina. Jobbade mera med formen och så. Gick helt ok! Fast idad red jag barbacka. :)
Finaste ponnyn snubblade inte lika mycket när vi kom till steniga stigen idag, framsteg!




fgcndfgn
Min mamma som var grymt rädd för hästar innan vi fick kajsa. haha. :) <3
ända bilde jag har typ som jag inte visar på den här datan. Jag tar med kameran idag och fotar. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0